12-11-22

Hej och goddag:)
 
Jag sitter nu hemma och tittar på lyxfällan, favorit!
Jag skulle nog också behöva lite hjälp med mitt osunda shoppingberoende
men ska försöka ta tag i det själv först
ingen lust att hamna i tv o skämmas, oh no
 
har sån olidlig ledvärk, det beror väll på att jag knäcker fingrar o nacke dagligen men det är så skönt och de är väll också ett beroende antar jag
får väll jobba på de med nu när jag ändå ska börja på ett nytt liv
 
1. sluta shoppa
2. sluta knäcka leder
 
och i helgen ska vi boka utlandsresa också, jag och nina ska till någon utav de spanska öarna och ta de lugnt i januari
så välbehövligt så de inte finns 
 
nu ska jag gå och diska för ikväll kommer angelica hit o vill inte att hon ska se hur jag bor o kanske anmäla mig till sveriges smutsigaste hem
 
3. börja städa mer
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0