Jobbet

Sitter i bilen på jobbet och tar det lugnt medans jag väntar på en kollega, sen har vi lunch! Ska ära upp det sista utav min moussakka och lite sallad, de är aå jävla gott!

Jag gjorde den med potatis för det var det jag hade hemma, men de är skit enkelt och gott!
Koka 10 skalade potatisar och skiva i skivor.
Stek köttfärs med röd/gul lök och vitök, när de är färdig stekt så ta typ 1 msk vetemjöl o strö över o blanda, och sen en halv halva köttbuljong med 1 1/2 dl vatten låt koka typ 10 min!
Koka ostsås, 4 msk margarin, 3 msk mjöl, 6 dl mjölk och 4 dl riven ost! Ta sen en form o tur om o lägga köttfärsen, potatis, ostsås i flera lager, ostsås högst upp!! GOTT!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0