Stockholm

Sitter på tunnelbanan som vanligt, här inne är proppfullt med människor. Tittar runt lite och undrar vad alla tänker på. Skulle jag ha en superkraft skulle det vara att kunna läsa andras tankar. Någon som ser glad ut på ytan men kanske jätte ledsen på insidan?

Jag är glad att ingen kan läsa mina tankar just nu. Ensam är stark, det är sånn jag blev!

Nu ska jag hem och göra middag och sen sova tidigt så jag inte känner mig lika retard när jag vaknar imorgon sol jag gjorde idag och slippa vara lika ful på jobbet imorgon som jag vart idag...

Men först ska jag hämta ut ett paket från Nelly på coop, tröst shopping. Tack för att konto finns <3

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0