Just because it hurts doesnt mean im gonna die

Tunnelbanan påväg hem från jobbet. Och jag är så jävla sugen på prinskorv.... Men eftersom man lekte kung i baren i lördags så är man fattig som en kyrkråtta nu!

Jag har sån lust att åka utomlands, hoppas det blir av i Januari! Isåfall åker jag med Nina till gran canaria och bara slappar och har lite egen tid!

På tal om ingenting,
Så drömde jag för några veckor sen att det var änglar i min lägenhet
Dom var överallt, dom såg ut som människor men hade vingar som svävade i lite 3D känsla
Jag satt mitt på sängen omringad av dessa änglar. Vet inte vilka dessa människor var, Tänk om jag träffar någon utav dom i riktiga livet?

Det var inget speciellt som hände i den drömen och vet inte vad den betyder men jag brukar tänka på den och blir typ glad, tänk att det finns någon som vakar över mig också

Och idag saknar jag mummi, mummi som alltid kliar mina armar och som lagar så god mat och som alltid har så varmt och mysigt inne i deras hus! Men på toan, där är de skit kallt o man oroar sig för att förfrysa röven när man sätter sig på toastolen! Men dom sparar väll på el antar jag för dom värmer ju resten utav huset med vedspis :) och så blir de aldrig kö till toan o de är ju bra! Ingen klarar av att sitta där mer än några minuter, MAX!

Puss

 



Kommentarer
ida

HAHAHAHAHHAH!!!! <3 <3 <3 <3 <3

2012-11-21 @ 05:55:21
URL: http://idance.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0