Jobbet

Ligger i soffan på jobbet nu och har lunch. Åt min goda mousakka men är fortfarande hungrig, hade väll tagit med mig för lite mat + så sitter jag och tuggar tuggummi hela tiden, varför blir man hungrig utav det?!? Det är ju så gott och kan tugga på de istället för godis.

Känner mig som en proffs bloggare nu när jag bloggat 40 inlägg sen igår typ. Men tycker dehär med mobil-blogg var kul ;) räkna med mycket sånt från mig framöver.

Slutar vid 16.30, då ska jag hem och sen skulle emilia komma förbi eller så skulle vi gå på pw med shiva! Gulligaste hunden ever!

Kan skriva lite om hur jag kände mig imorgon efter jag sett färdigt på 'torka aldrig tårar utan handskar' för jag blev verkligen berörd!!

Nu jobb, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0