ZzZzz

Ligger i sängen och är astrött! Ska sova alldeles snart. Känner mig ensam och frusen som vanligt. Och inget går och lösa, för element värmen höjjs inte ännu och ensam är jag bara för att jag måste lära mig att vara ensam igen. Det är så tråkigt, och det är så tråkigt att tänka på att jag har varit så duktig på att sova ensam, före man blev van att alltid ha någon vid sin sida. Men nu har hela den starka väggen liksom rivits ner, och jag som alltid varit stark ensam känner mig som en liten mask direkt jag blir ensam.
Men man måste lära sig att leva ensam innan man kan leva med någon annan, inte mer med de!

Puss




Kommentarer
Sanna

Du fixar det gumman, det är jobbigt dom tre första månaderna, men sen går det över. För var dag som går så blir du starkare, kram från moster :)

2012-11-10 @ 07:20:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0