Hejdå sara, ser you soon!

Imorse har jag följt Sara till tåget, buhu... Jag lider utav separationsångest, på sistone får bara ett farväl mellan mig och ett par gammla strumpor det mest sorliga avslutet! Men vi ses snart igen Sara, då på hemmaplan i Happis, weho! Saknar alla hemma så mycket! Och vill så gärna se Erris mage, hon bär ju på min gud dotter eller son, jag kommer bli bästa gudmodern och jag längtar!!!!!

I helgen har vi iallafall hunnit hälsa på mamma och Anna, anna blev såklart bästis med anna och ville att sara skulle stanna hemma hos henne förevigt. Sen har vi hunnit dricka oss fulla, åka onödig taxi, shoppat onödiga häx klänningar, ätit ute på resturang, blivit skita ner sig rädda, skit mätta på max osv osv.

Ska nu ut till Hagsätra för att hämta lite post och sen hem till Midsommar för att städa och tvätta... Jobb imorgon som vanligt...

Men tackar sara för denna helgen, pank och deppad ska jag nu återgå till vanliga rutiner och fundera ut på vart jag ska ta vägen, här blir jag inte kvar!

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0