daydreaming

Pratade just med Taru i telefeon, fick en liten uppdatering av happis senaste. Haha, inte vad jag hade förväntat mej preics! Men de är väll inge fel med de ändå.

Håller nu på att koka pasta(fy,less) och steker fiskpinnar.(inte så bra kombination) Och jag längtar tills imon då vi åker skrillor tjejer? Fan va kul, har inte åkt på flera månader nu! Det är så kul:)

Tvingade mej till skolan idag, mådde rätt bra i morse, och faktsikt på dagen oxå. Men nu har jag lite ont i huvet, det kanske går över med lite mat. Hoppas jag inte har lika snuva imon som idag, för då kanske de blir lite jobbigt att åka skrillor...:/ men jag ska!

Nu ska jag se vidare på vänner avsnittet med unagi ;) Its not something you are its something you have!

Idag blire o sova ensam för ida sku sova i boden, hejdå:)



min nya fina tröjja :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0