var jag inte n*ger igår så är jag då fan de nu

har varit o solat med angelica idag
asså jag har fått konstig bränna på kroppen
de är som svin brunt på baksidan o framsidan
men på sidorna är de som att färgen inte fastnat
så jag är RANDIG
FINT
-.-

åååh
aldrig kan allt bara vara BRA

nåmen

på fredag ska jag och ida vara barnvakt till barnen när alla andra far och firar peter som tar någon examen typ!
och sen efter det så ska jag köra bilen till happis då pappa o teija mesttroligt tar något glas vin där

på lördag är de valborg o då blire FEST med mina bästa i happis

KUL

och imorgon ska jag och angelica på stan då de är kvällsöppet och där ska vi köpa valborgsoutfitten
dadada:



älskar kombinationen så ba måste köpa i dessa färger också=)!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0